2012. október 9., kedd

Bejelentő

Ma voltam az okmányirodában elintézni a bejelentést és mostantól hivatalosan is bejelentett Graz-i lakos vagyok.
Ez azért egy nagyobb lépés, mert elvégre voltam már itt hónapokat egybefüggően is, de akkor csak kvázi "átutazóban". Ez pedig azért mégiscsak adott egy pecsétet arra, hogy megérkeztem Grazba és egy határozatlan ideig itt is maradok, mert dolgom van.
Emellett pedig lassan egészen minta polgárrá válok, hiszen van egészségbiztosításom, "TAJ"-számom, "nyugdíjaskasszám", diákigazolványom, osztrák bankszámlám és telefonom, de még Billa klubkártyám is.
Emellett pedig nemsokára bejelentett munkaviszonyom is lesz.

Ezenfelül ma voltam a volt főnökömnél az egyetemi könyvtárban. Még mindig meghatódom, amikor ő kér elnézést azért, amiért nem tudták nekem adni azt az állást. Én pedig ott állok, hogy "Tessék?", én vagyok egyáltalában hálás azért, mert gondoltak arra, hogy ismét visszahívjanak oda dolgozni.
Hihetetlen, mik történnek.
Ráadásul, -bár ez esetben óvatosabban -, de ismét egy leendő munka lehetőséget említett, ami március tájékától lenne és szeretnék nekem adni.
Meg mellékesen megjegyezte, hogy ha bármilyen könyv kell, amit esetleg nem lehetne kivenni, vagy nem találok, akkor csak szóljak, és megoldja házon belül.

És valahogy úgy mostanság ébredtem rá erre, hogy pontosan ezek miatt volt nagyszerű döntés, hogy ezt az egyetemet nem tavaly, hanem csak idén kezdtem el, mert mostanra érik be minden, ami tavaly még ingatag volt: a kapcsolatok, az önállósodás, az egyetemi élet fogalma, a pénzügyi háttér, stb.
Amikkel együtt egyszerűen boldogan tudom megélni az egész itt létemet, s nem csak azt érzem, bedobtam magam a mély vízbe, amiről még csak azt sem tudom, milyen mély.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése